Michael R. Scotch

Parempi palvelu, iloisempi mieli:

“olet juuri oikeassa paikassa”

Palveluun vetovoimaa hyvän palvelukulttuurin ansiosta.

Koulutuspäivä antaa käytännöllisiä keinoja tarkastella yksilön ja yksikön toimintakulttuuria sekä avaimia hyvän palvelukulttuurin kehittämiseen. Käytännöllinen materiaali on hyödynnettävissä koulutuspäivän jälkeen monin tavoin. Koulutus soveltuu lähijohtajille ja työn kehittäjille

 

 

 -  Työyhteisön hyvä tunnelma ja kuinka se tehdään

 -  Perusilmeenä positiivinen palveluasenne

 -  Aktiivinen asiakaspalvelu

 -  Asiakkaan polku

 -  Toimintakulttuuri: synty ja sitouttaminen

I Moduuli:  Miten teen toimivan palvelupolun?

 

    "Parempi palvelu, iloisempi mieli: 

     olet juuri oikeassa paikassa”

 

-  Asiakkaiden erilaiset polut palveluihin: kotoa hoitoon ja takaisin kotiin

-  Palvelukulttuuri on koko työyhteisön asia : palvelut käytännössä

-  Hyvän palvelun toimintakulttuuri:   miten se syntyy ja miten siihen sitoutetaan?

-  Arvot ja eettisyys arjessa

II moduuli – Miten pärjään muutoksessa?

 

     ”Sosiaali- ja terveysalan uudistuminen”

 

-  Muutoksen onnistunut toteuttaminen elementteinä perustehtävä, työn rakenteet ja työyhteisön tunnemaailma

-  Muutos ja vastarinta: ”hankalista tyypeistä” motivoituneiksi työntekijöiksi

-  Muutosviestintä ja sosiaalisen median ABC

-  Miten johdan itseäni?

Olemme toteuttaneet erilaisiin organisaatioihin integroituja valmennusohjelmia vuodesta 2000. Kokonaisuuteen kuuluu mm. asiantuntijaluennot, konsultaatiot, selvitystyöt sekä valmentavat harjoitteet. Toteutamme myös räätälöityä koulutusta päihdeyksiköihin.